Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn: Lepiej mieć 3 niż jedną! (wideo)
Zbyszko wprowadza do sprzedaży Lemoniadę z 3 Cytryn. Launch napojuwspiera telewizyjna kampania reklamowa pod hasłem "Lepiej mieć 3niż jedną!".
Kampania reklamowa napoju Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn jestutrzymana w dynamicznej stylistyce. Przekaz pod hasłem "Lepiej mieć3 niż jedną!" jest skierowany do osób w wieku 15-25 lat lubiącychdobrą zabawę. Kampania reklamuje wprowadzony niedawno do sprzedażynapój niegazowany na bazie wody źródlanej i soku owocowego.
W ramach akcji 7-sekundowy spot sponsorski jest emitowany w TVPi Polsacie.
Kreację i produkcję kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące -podobnie jak projekt etykiet samego napoju przygotowała agencja GTOCommunications, natomiast planowaniem i zakupem mediów firmaZbyszko zajmuje się we własnym zakresie.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Zbyszko Lemoniada z 3 Cytryn: Lepiej mieć 3 niż jedną! (wideo)