Zbigniew Gajewski dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Nowym dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy został Zbigniew Gajewski, który ostatnio pracował jako zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan i dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei. Zastąpił Konrada Drozdowskiego.
Zbigniew Gajewski jako dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, planuje skupić się na budowaniu wspólnych standardów samoregulacji dla wszystkich uczestników rynku komunikacji marketingowej, poprawieniu standardów etycznych reklamy oraz zwiększeniu wiedzy zarówno twórców, jak i reklamodawców na ten temat.
- Wierzę w samoregulację. W ciągu dwudziestu kilku lat działalności w biznesie i dla biznesu przekonałem się, że normy przyjęte dobrowolnie są lepiej postrzegane niż te narzucane i są bardziej efektywne. Cieszę się, że z roku na rok poprawiają się standardy reklamy na polskim rynku. Widzimy to chociażby po liczbie skarg wpływających do Komisji Etyki Reklamy. Jednak przed nami jest jeszcze dużo do zrobienia. Dlatego w najbliższych tygodniach planujemy powołanie Forum Samoregulacji, które postara się wypracować wspólne dla wszystkich uczestników rynku standardy w obszarze komunikacji marketingowej. Zwrócimy się także do regulatorów rynku, aby również wsparli naszą inicjatywę - mówi Zbigniew Gajewski.
Do końca września br. dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy był Konrad Drozdowski, który postanowił odejść z branży reklamowej i zająć się własnym biznesem.
Zbigniew Gajewski jest z wykształcenia politologiem, absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Współtworzył m.in. dziennik „Nowa Europa” oraz miesięcznik „Businessman Magazine”. Był również dyrektorem wydawniczym czasopism: „Pani”, „Uroda”, „Kobieta i Życie”, „101 Porad”, „Smaki i Aromaty”, „Świat Nauki”. Był współzałożycielem Stowarzyszenia Reklamy Prasowej, jednej z pierwszych organizacji zajmującej się samoregulacją rynku komunikacji marketingowej.
W latach 2006-2016 pracował dla Konfederacji Lewiatan, gdzie jako dyrektor ds. PR odpowiadał za wizerunek organizacji i komunikację z firmami członkowskimi, a następnie przez 7 lat pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego. Odpowiadał za rozwój Konfederacji, organizował nagradzane kampanie społeczne, wspierał Forum Młodych Lewiatana, kierował projektami promującymi CSR z udziałem takich partnerów jak NSZZ Solidarność czy Deloitte. W latach 2010-2016 był członkiem rządowego Zespołu ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw, a w latach 2007-2016 członkiem Rady Dyrektorów Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Gajewski dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy