Żarłaki nową marką wędlin Konspolu dla dzieci zaprojektowaną przez Opus B
W sprzedaży pojawiła się nowa linia wędlin Konspolu dla dzieci - Żarłaki. Identyfikację wizualną marki i jej materiały reklamowe przygotowała Opus B.
Brand heroes marki Żarłaki jest grupa zadziornych, różnobarwnych bohaterów, którzy mają obsesję na punkcie jedzenia mięsnych przekąsek. W kolorystyce postaci postawiono na połączenia kontrastowych kolorów, żeby wyróżnić Żarłaki na sklepowych półkach. Na opakowaniach znajdują się też informacje o zaletach tych produktów, m.in. że nie zawierają glutenu, laktozy ani konserwantów.
Marka jest skierowana przede wszystkim do przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych.
Komunikacja marketingowa Żarłaków będzie prowadzona w internecie, punktach sprzedaży oraz poprzez promocje konsumenckie.
Koncepcję marki oraz jej identyfikację wizualną i opakowania przygotowała agencja Opus B.
Dołącz do dyskusji: Żarłaki nową marką wędlin Konspolu dla dzieci zaprojektowaną przez Opus B