Zabójczy trójkąt reklamuje powrót Qurrito do KFC (wideo)
Do menu restauracji KFC wróciły polędwiczki Qurrito. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
- Od dłuższego czasu docierały do nas liczne prośby o powrót Qurrito do menu, więc nie mogliśmy pozostać na nie obojętni - wyjaśnia Agnieszka Skarul, brand manager KFC.
Qurrito to dwie soczyste, pikantne polędwiczki zapieczone w tortilli z serem Cheddar i sosem BBQ. Kosztują 8,90 zł, a w zestawie z frytkami i wielką dolewką - 15,50 zł. Dodatkowo do każdego zestawu dołączone jest gratis Lipton Ice Tea.
Kampania reklamująca powrót Qurrito obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w TVP, Polsacie, TVN, TV4 i kanałach tematycznych) oraz internet (serwis i facebookowy fanpage KFC Polska).
Spot przygotowała agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania w social media prowadzi zespół marketingu KFC, a działania PR - agencja Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: Zabójczy trójkąt reklamuje powrót Qurrito do KFC (wideo)