Marka biżuterii Yes zaczyna sprzedawać wibratory
W sierpniu marka biżuteryjna Yes wprowadza do sprzedaży limitowaną serię stymulatorów i bransoletek OH YES. Kolekcja powstałą z producentem gadżetów erotycznych Womanizer.
Koncept narodził się przy okazji prima aprilisowego żartu marki Yes w mediach społecznościowych. Prezentacja złotego wibratora w social mediach brandu miała być zabawą na 1 kwietnia, a jednocześnie przełamaniem stereotypów, które narosły wokół używania tego rodzaju gadżetów.
Yes łączy siły z Womanizerem
Reakcje internautek na tę wiadomość były jednak tak entuzjastyczne, że firma postanowiła urzeczywistnić swoją obietnicę. W sierpniu rozpoczęła współpracę z marką Womanizer - producentem stymulatorów.
- Wychodzimy z założenia, że wibrator czy stymulator to naturalny element życia zarówno singielek, jak i kobiet żyjących w parach - mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu marki Yes. - Tymczasem zupełnie niepotrzebnie wokół używania wibratorów narosło w Polsce bardzo wiele mitów, a jego zakupowi często towarzyszy poczucie wstydu. Chcemy to odczarować i pokazać, że zakup wibratora nie różni się niczym od zakupu kolczyków czy naszyjnika - dodaje.
Stymulatory sprzedawane są w zestawie z bransoletką 'Oh Yes".
- Jesteśmy zachwyceni i podekscytowani współpracą z firmą Yes i całym sercem wspieramy działania marki na rzecz praw kobiet w Polsce. Połączyliśmy siły, by zachęcać nie tylko do dyskusji, ale także do odkrywania własnej seksualności. Chcemy przełamywać społeczne tabu dotyczące kobiecej przyjemności i właśnie dlatego stworzyliśmy ekskluzywny zestaw Womanizer x Yes. Ta współpraca stanowi dla nas wspaniałą platformę do wspólnego zabrania głosu razem z Yes i zwrócenia uwagi na tak ważną sprawę - dodaje zespół Womanizer.
Dołącz do dyskusji: Marka biżuterii Yes zaczyna sprzedawać wibratory
Kupuję teraz pierścionek zaręczynowy i krótka wizyta na stronie Yes wystarczyła, żebym szukał gdzie indziej.
Wibrującą obrączkę 😜🤣