Sklepy x-kom współpracują z Booksy
Aplikacja do rezerwacji usług online Booksy nawiązała współpracę z siecią sklepów komputerowych x-kom.
W ramach partnerstwa, klienci x-kom będą mogli przez Booksy umówić się na odbiór zakupionego sprzętu czy konsultacje z doradcą. Oprócz tego dostają możliwość rezerwacji konkretnej daty i godziny, co pozwoli załatwić swoją sprawę bez kolejek.
- Branża handlowa, a technologiczna w szczególności, wiedzie prym we wdrażaniu innowacyjnych i efektywnych rozwiązań wpływających na obsługę klienta. Rozpoczęcie współpracy z x-komem to dla nas potwierdzenie, że idea wygodnego umawiania się na wizytę, zaczerpnięta z branży beauty i podchwycona w czasach pandemii przez sektor finansowy sprawdza się doskonale w coraz to nowszych kategoriach biznesu - komentuje Stefan Batory, CEO i założyciel Booksy.
To kolejna współpraca Booksy z dużym komercyjnym usługodawcą. Od maja za pośrednictwem aplikacji można umawiać się na wizyty w jednym ze stu wybranych oddziałów BNP Paribas.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/booksy-i-bnp-paribas-nawiazuja-wspolprace-mozna-umowic-wizyte-w-banku-z-poziomu-aplikacji-booksy-jak-korzystac-ceny-oferta
Booksy oferuje aplikację pozwalającą klientom umawiać się na wizyty w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, a ich właścicielom - platformę do zarządzania kalendarzem wizyt, dostawami i rozliczeniami. Największą część wpływów Booksy czerpie ze Stanów Zjednoczonych, gdzie z jej platformy korzysta ok. 200 tys. salonów (ogółem firma współpracuje w ponad 300 tys. punktów). Innymi dużymi rynkami dla spółki są Polska, Wielka Brytania, Brazylia i Hiszpania.
Sieć x-kom ma w Polsce 27 salonów.
Dołącz do dyskusji: Sklepy x-kom współpracują z Booksy