„X Factor” liderem oglądalności. Zarobił już 16 mln złotych
Po pięciu tygodniach emisji trzech muzycznych show największą widownię gromadzi „X Factor”. „Bitwę na głosy” i „Tylko muzykę” ogląda niemal tyle samo osób.
„X Factor” to najdroższa produkcja w ramówce TVN. Średnia oglądalność pierwszego etapu programu wyniosła 4,67 mln osób. Udział w rynku stacji ukształtował się na poziomie 26,49 proc. w grupie 4+ oraz 33,54 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
X FACTOR | AMR | SHR% | SHR% 16-49 | |
TVN | 06-03-2011 | 4302923 | 24,10% | 31,43% |
13-03-2011 | 4975529 | 28,24% | 35,64% | |
20-03-2011 | 4741172 | 26,50% | 32,06% | |
27-03-2011 | 4729813 | 26,88% | 34,56% | |
03-04-2011 | 4590538 | 26,76% | 34,19% | |
średnio | 4667542 | 26,49% | 33,54% |
Średnia oglądalność „Bitwy na głosy” w TVP2 ukształtowała się na poziomie 3,81 mln widzów (24,34 proc. udziału w grupie 4+ oraz 20,9 proc. w grupie 16-49).
BITWA NA GŁOSY | AMR | SHR% | SHR% 16-49 | |
TVP2 | 5-03-2011 | 3746739 | 25,03% | 22,50% |
12-03-2011 | 3614499 | 24,21% | 21,05% | |
19-03-2011 | 3821911 | 24,37% | 20,53% | |
26-03-2011 | 4067027 | 24,08% | 20,53% | |
2-04-2011 | 3788275 | 24,10% | 20,25% | |
średnio | 3810395 | 24,34% | 20,90% |
Show„Tylko muzyka”, które można oglądać w sobotnie wieczory w Polsacie, miało średnią oglądalność na poziomie 3,8 mln widzów (24,07 proc. w grupie 4+ oraz 30,37 proc. udziału w grupie 16-49).
TYLKO MUZYKA | AMR | SHR% | SHR% 16-49 | |
Polsat | 05-03-2011 | 3699115 | 24,45% | 30,54% |
12-03-2011 | 3803371 | 25,16% | 31,31% | |
19-03-2011 | 3767835 | 23,84% | 30,95% | |
26-03-2011 | 4063951 | 23,83% | 30,08% | |
02-04-2011 | 3657854 | 23,28% | 29,23% | |
średnio | 3794182 | 24,07% | 30,37% |
Po pięciu tygodniach emisji wpływy reklamowe wokół programu „X Factor” w TVN wyniosły 16,4 mln złotych. „Tylko muzyka” Polsatu zarobiła 11,7 mln złotych a „Bitwa na głosy” przyniosła dla TVP wpływy reklamowe na poziomie 6,35 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Od 9 kwietnia Polsat startuje z odcinkami na żywo swojego formatu, 10 kwietnia TVN pokaże zaś drugi etap castingu - bootcamp. Dwójka będzie kontynuować wydania live (najbliższe 9 kwietnia).
Dołącz do dyskusji: „X Factor” liderem oglądalności. Zarobił już 16 mln złotych