Polsat zareklamuje swoje seriale i widowiska z jesiennej ramówki
Polsat we wtorek 1 września br. ruszy z kampanią reklamową jesiennej ramówki. Promowane w niej będą seriale oraz programy rozrywkowe stacji, w tym nowości jak „Skazane” i cykl dokumentalny „Rinke za kratami”.
Rinke Rooyens, fot. polsat
W reklamach pojawią się też kreacje promujące formaty „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Tylko muzyka”, „Hell’s Kitchen” oraz serial „Przyjaciółki” (szczegóły jesiennej ramówki Polsatu).
Działania reklamowe obejmą radio, prasę, internet oraz siatki wielkoformatowe. Potrwają około miesiąca.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Focus Media Group, media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.
Polsat
Dołącz do dyskusji: Polsat zareklamuje swoje seriale i widowiska z jesiennej ramówki