SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost wydatków na reklamy w serwisach społecznościowych

Reklamodawcy w coraz większym stopniu przerzucają swoje środki z portali internetowych do serwisów społecznościowych - głównie do MySpace i Facebook.

Tak wynika z raportu eMarketera pod nazwą 'Social Network Advertising: Where to Next?'.

Oba najpopularniejsze obecnie serwisy społecznościowe na świecie stanowią obecnie 72 procent amerykańskiego rynku reklamowego w tego typu stronach.

eMarketer szacuje, że w bieżącym roku reklamodawcy w USA wydadzą na marketing w portalach społecznościowych 900 milionów dolarów. Z kolei w 2009 roku liczba ta ma się podwoić, a w roku 2011 sięgnąć poziomu 2,5 miliarda dolarów.

W maju eMarketer przedstawił prognozę, według której MySpace w obecnym roku ma uzyskać z reklam 525 milionów dolarów, a w przyszłym 820 milionów dolarów. Analitycy firmy już jednak zapowiedzieli, że prognoza ta zostanie przy okazji następnego raportu podniesiona. Tymczasem na reklamy w Facebook reklamodawcy wydadzą 125 milionów dolarów w bieżącym i 200 milionów dolarów w przyszłym roku.

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamy w serwisach społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl