SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat nowym liderem. „M jak miłość”, Polsat SuperHit Festiwal i „Na dobre i na złe” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, Polsat SuperHit Festiwal oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 22 do 28 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,95 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugim miejscu znalazła się jedna z niedzielnych części Polsat SuperHit Festiwal. Relację z widowiska śledziło 2,74 mln osób (25,72 proc.).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środowy wieczór w TVP2 śledziło 2,13 mln osób (19,90 proc.).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 23 maja na antenie stacji obejrzało 21,93 mln widzów (21,72 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 1,69 mln widzów (emisja 24 maja; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 14 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,41 mln oglądających (środowe wydanie).

Polsat nowym liderem

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,72 proc. Wynik stacji zwiększył się o 1,17 pkt. proc. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, która miała 8,32 proc. udziału (w dół o 0,22 proc.).

Podium uzupełnia TVP1, która spadła z pozycji lidera. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,13 proc. (- 0,72 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN wyniósł 7,79 proc. (+ 0,34 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,39 proc. do 33,96 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24. Udział stacji wyniósł 5,88 proc. (+ 0,02 pkt. proc.). Szóste miejsce zajęło TVP Info (5,20 proc. udziału; - 0,04 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. pozycję awansował Polsat News (1,88 proc.; do góry o 0,07 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem. „M jak miłość”, Polsat SuperHit Festiwal i „Na dobre i na złe” hitami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Ja mam pytanie do reklamodawców. Czy naprawdę wierzycie w to, ze jak leci reklama 20 minut w sodku koncertu, w srodku filmu itd., to my widzowie jesteśmy przyklejni do ekranu i oglądamy te reklamy?????
0 0
odpowiedź
User
tyri
fakty TVn 21 mln widzów - wow xD ahahaahhaah
8 4
odpowiedź