Wybory „postrachu polskich dróg” w kampanii Aviva (wideo)
W internecie i radiu rozpoczęła się niestandardowa kampania reklamowa ubezpieczenia komunikacyjnego w Aviva. Głównym elementem akcji są wybory na „postrach polskich dróg”.
W ramach kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego w Aviva uruchomiono serwis internetowy wybory.aviva.pl, w którym użytkownicy mogą głosować na „postrach polskich dróg”. „Kandydaci” do tego tytułu są prezentowani w krótkich, zabawnych filmikach. Natomiast każdy głosujący może zostawić swoje dane, dzięki czemu dostanie 5 proc. zniżki w składce, jeśli ubezpieczy samochód w Aviva. Z kolei internauci, którzy zgłoszą propozycje innych „postrachów dróg”, zyskują szansę na wygranie laptopa i nawigacji GPS.
Serwis wspierają działania reklamowe prowadzone m.in. w komunikatorze Gadu-Gadu i w specjalnym profilu na Facebooku. Ponadto spoty pod hasłem „Aviva – starannie dobrane towarzystwo” są emitowane w stacjach radiowych. Cała akcja potrwa do końca czerwca.
Dołącz do dyskusji: Wybory „postrachu polskich dróg” w kampanii Aviva (wideo)