Wyborowa reklamuje się 'w każdej ważnej chwili'
Pod hasłem "W każdej ważnej chwili" rozpoczęła się wizerunkowakampania reklamowa wódki Wyborowa. Akcja obejmuje internet, punktysprzedaży i eventy.
Startująca właśnie kampania reklamowa wódki Wyborowa podkreślajej międzynarodowy charakter oraz wysoką jakość. Przekaz pod hasłem"W każdej ważnej chwili" opiera się na symbolicznym geściewznoszenia toastu - w poszczególnych wariantach kreacji - zaspotkanie, ideały i sukces. Layouty w formie materiałów POS sąeksponowane w punktach sprzedaży.
Jednocześnie kampania obejmuje promocję, w której przy zakupieWyborowej otrzymuje się zdrapkę z kodem, a po zalogowaniu się wserwisie swiattoastow.pl - przewodnik online o tej marce orazszansę udziału w konkursie na własny toast. Ponadto w ramach akcjiw całej Polsce prowadzone są eventy z cyklu "Wyborowa WorldwideTour".
Koncepcję kampanii i wykorzystywane w niej materiały BTLprzygotowała agencja VA Strategic Communications, stronęswiattoastow.pl stworzyła i administruje agencja ChangeConnections, eventy realizuje agencja Backstage, natomiast zadziałania public relations odpowiada agencja Raczkiewicz ChenczkeConsultants. Akcja potrwa do końca listopada.
Dołącz do dyskusji: Wyborowa reklamuje się 'w każdej ważnej chwili'