SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystko o mundialu w Internecie

Na portalu Gazeta.pl rusza serwis poświęcony Mistrzostwom Świata w piłce nożnej.

Internauci będą mogli na bieżąco śledzić przygotowania do Mundialu, obserwować poczynania polskiej kadry oraz poznać prognozy piłkarskich ekspertów. Po rozpoczęciu mistrzostw pojawią się najświeższe informacje z boisk i stadionów, nieustannie aktualizowane i komentowane. Oprócz wiadomości w serwisie znajdą się również wywiady z zawodnikami i trenerami, felietony oraz galerie zdjęć, a także interaktywne atrakcje dla użytkowników – fora, sondaże, konkursy.

Wyłącznym sponsorem serwisu jest importer opon osobowych, dostawczych i ciężarowych - firma Continental Opony Polska, oddział koncernu Continental AG, który jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA 2006.

- Wybraliśmy portal Gazeta.pl, ponieważ ma pięcioletnie doświadczenie, jest jednym z największych serwisów internetowych w Polsce, udostępnia duży wybór katalogów tematycznych i – co ważne – jest chętnie i licznie odwiedzany przez Czytelników Gazety Wyborczej i nie tylko ich – mówi Dariusz Wójcik, szef marketingu Continental Opony Polska. – Na podkreślenie zasługuje także szybkość aktualizowania bieżących informacji. Internauci potrafią to docenić.

Serwis będzie promowany w Gazecie Wyborczej, dzienniku Metro, rozgłośniach radiowych, na outdoorze oraz w internecie – m.in. w komunikatorze GG, internetowych serwisach sportowych.

Dołącz do dyskusji: Wszystko o mundialu w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl