SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół

W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 254 321 egz. i w porównaniu do kwietnia 2014 roku zmalała o 15,82 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,43 proc. do 193 097 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 117 435 egz., po spadku o 24,42 proc. - największym w rankingu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 109 501 egz., po spadku w skali roku o 21,85 proc.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

355 500

254 321

254 321

404 975

302 133

302 133

Tina

326 613

193 097

193 097

368 253

236 722

236 722

Pani Domu

193 020

117 526

117 435

243 504

155 475

155 384

Naj

213 544

109 501

109 501

219 940

140 116

140 116

W kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj” - było to 17,58 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

355 500

254 321

254 321

372 688

278 124

278 124

Tina

326 613

193 097

193 097

349 967

229 527

229 527

Pani Domu

193 020

117 526

117 435

204 025

133 678

133 587

Naj

213 544

109 501

109 501

230 970

132 852

132 852

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl