Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół
W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 254 321 egz. i w porównaniu do kwietnia 2014 roku zmalała o 15,82 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,43 proc. do 193 097 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 117 435 egz., po spadku o 24,42 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 109 501 egz., po spadku w skali roku o 21,85 proc.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 355 500 | 254 321 | 254 321 | 404 975 | 302 133 | 302 133 |
Tina | 326 613 | 193 097 | 193 097 | 368 253 | 236 722 | 236 722 |
Pani Domu | 193 020 | 117 526 | 117 435 | 243 504 | 155 475 | 155 384 |
Naj | 213 544 | 109 501 | 109 501 | 219 940 | 140 116 | 140 116 |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj” - było to 17,58 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 355 500 | 254 321 | 254 321 | 372 688 | 278 124 | 278 124 |
Tina | 326 613 | 193 097 | 193 097 | 349 967 | 229 527 | 229 527 |
Pani Domu | 193 020 | 117 526 | 117 435 | 204 025 | 133 678 | 133 587 |
Naj | 213 544 | 109 501 | 109 501 | 230 970 | 132 852 | 132 852 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół