Wordsmith PR prezentuje nowy branding
Olsztyńska agencja Wordsmith PR ma nową identyfikację. Odświeżony branding i nowa strona internetowa zostały przygotowane z okazji 9. urodzin agencji.
Agencja Wordsmith PR zaprezentowała nowy branding. Jak wyjaśniono "odświeżone logo w prostej formie odzwierciedla elegancję i znaczenie każdego słowa, które jest podstawą pracy w public relations. Czarno-biały krój pisma podkreśla profesjonalizm, a fuksjowy dodatek kobiecą synergię, która w 100% wypełnia olsztyńską agencję."
9. urodziny agencji Wordsmith PR
- W numerologii cyfra 9 oznacza zakończenie jednego i rozpoczęcie nowego etapu. Dla nas to kolejny krok w rozwoju, odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów i inwestycja w lepsze relacje. Ale nie stawiamy tu kropki, a średnik jako symbol otwartości na nowe – relacje i projekty - wyjaśnia Karolina Kazuła, dyrektorka ds. rozwoju.
Na nowej stronie internetowej agencja prezentuje swój zespół i wartości, którymi się kieruje we współpracy z markami. Jak można przeczytać: „firmę tworzą specjalistki, które żadnej branży się nie boją. Z lekkim piórem i żelazną cierpliwością, budują komunikację również tam, gdzie na co dzień wjeżdża się ciężkim sprzętem”. Dużo miejsca poświęcają prezentowaniu case study i materiałów eksperckich na temat PR-u, aby edukować rynek i podkreślać rolę komunikacji w biznesie.
Nowe logo agencji zaprojektowała Iwona Cichy.
Agencja Wordsmith PR powstała w 2012 roku i była pierwszą firmą PR w Olsztynie.
Dołącz do dyskusji: Wordsmith PR prezentuje nowy branding