Wojciech Rzążewski odpowiada za produkty cyfrowe w Ringier Axel Springer
Wojciech Rzążewski został nowym chief digital officerem w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska. Zastąpił na tym stanowisku Aleksego Uchańskiego.
Rzążewski będzie odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii produktowej w kanale online oraz za rozwój produktów cyfrowych w RASP.
- Wojtek Rzążewski jest znakomitym fachowcem, który z jednej strony bardzo dobrze zna nasze produkty, a z drugiej doskonale rozpoznaje i rozumie światowe trendy w obszarze digital - mówi Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska.
Dotąd chief digital officerem w RASP był Aleksy Uchański, który na początku miesiąca został dyrektorem ds. rozwoju produktu w Grupie Onet.pl należącej do Grupy Ringier Axel Springer AG. Początkowo miał łączyć oba stanowiska, ale zdecydowano inaczej (więcej na ten temat).
Wojciech Rzążewski jest związany z Ringier Axel Springer Polska od 2003 roku. Dotąd pełnił rolę project managera serwisu Fakt.pl, szefa działu Foto w redakcji „Faktu”. Ostatnio, od kwietnia 2013 był zastępcą chief digital officera.
Portfolio cyfrowe Ringier Axel Springer Polska obejmuje kilkanaście serwisów internetowych, m.in. fakt.pl, przegladsportowy.pl, newsweek.pl, forbes.pl, autoswiat.pl, komputerswiat.pl, ofeminin.pl. Spółka oferuje także liczne wersje mobilne serwisów i cyfrowe wersje tytułów na tabletach.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Rzążewski odpowiada za produkty cyfrowe w Ringier Axel Springer