Woda Jurajska w nowych opakowaniach
Hortex wprowadza na rynek wodę Jurajska w nowych opakowaniach. Za projekt odpowiada Brand Consulting Touchideas.
Jak podano w komunikacie "bazując na rodowodzie Jurajskiej przygotowano zupełnie nowe podejście do kształtu butelki, brandingu oraz etykiety".
Nowe logo ewoluowało do bardziej nowoczesnego, a zastosowana typografia jest prostsza i silniejsza. Zmianie uległa także cała etykieta z wyraźnie zaakcentowanym amonitem, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko – Częstochowskiej. Sama etykieta przypomina krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami.
Na butelce zastosowano też specjalne żłobienia – strukturalne zdobienie kryształami skalnymi, co sprawia, że butelka uzyskała oryginalny wygląd i efekt 3D.
Redesign obejmuje także całą linię wód smakowych Jurajska (niegazowanych i gazowanych) z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5 l oraz 1,5 l.
Prace związane ze zmianą wizerunku, brandingiem i pozycjonowaniem zostały przeprowadzone z firmą Brand Consulting Touchideas.
Dołącz do dyskusji: Woda Jurajska w nowych opakowaniach