Woda Borjomi promuje się hasłem „Miasto z charakterem"
Producent wody mineralnej premium Borjomi rozpoczyna kampanię reklamową „Miasto z charakterem”. Akcję przygotowała agencja Kreatik.
Od początku tego roku Borjomi promuje się nową platformą komunikacyjną „Masz charakter”. Obecnie prowadzi spójną z tą ideą kampanię wizerunkową „Miasto z charakterem".
Na potrzeby promocji przygotowano film pokazujący uroki Warszawy. Oprócz tego marka an swojej stronie internetowej prowadzi konkurs wideo zachęcający uczestników do pokazania ich miast w swój własny sposób. Nagrodą główną jest 10 tys. zł oraz 5 tys. zł w ramach głosowania publiczności. Nagrody zostaną przyznane podczas uroczystej gali finałowej w Parku Saskim w Warszawie.
Oprócz aktywacji konkursowej, kampania obejmuje współpracę z influencerami, event oraz mural.
Za produkcję video, organizację konkursu oraz wszystkie działania w internecie odpowiedzialna jest agencja Kreatik.
Dołącz do dyskusji: Woda Borjomi promuje się hasłem „Miasto z charakterem"