SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualni konsultanci Julia i Radek pomagają użytkownikom Playera i TVN24 GO

Na platformie Player.pl oraz TVN24 GO (TVN Discovery Polska) pojawili się wirtualni asystenci Julia i Radek. Mają pomagać użytkownikom odnaleźć się pośród treści oraz uzyskać wsparcie techniczne.

W czasie epidemii koronawirusa platformy streamingowe cieszą się dużym zainteresowaniem użytkowników. Rośnie też ich liczba, co często wymaga szybkiej reakcji – odpowiedzi na pytanie czy wsparcia technicznego.

W tym celu uruchomiono chatboty w Playerze oraz w TVN24 GO, powstałe w systemie do automatyzacji komunikacji KODA Bots. Mają one postać Julii i Radka, natychmiast dostarczające info o usłudze, bez względu na porę dnia. Odpowiadają na pytania związane z ofertą i działaniem obu platform, kwestiami technicznymi dotyczącymi konta oraz płatności.  Udzielają też wskazówek oraz rekomendacji jak sobie poradzić z ewentualnymi problemami.

- Player to kopalnia najlepszej rozrywki, a TVN24 GO rzetelnych informacji. Obie platformy cieszą się dużym zainteresowaniem użytkowników, co przekłada się na   potrzebę szybkiej obsługi klientów. Skuteczna reakcja na wątpliwości ze strony widzów zawsze była dla nas priorytetem.   Co więcej, od początku stawiamy na wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Wprowadzenie chatbotów do obsługi użytkowników – we współpracy z KODA Bots – było dla nas naturalnym krokiem w rozwoju - tłumaczy Grzegorz Przywara, customer care director w Player.pl.

Rozwiązanie to ma przyspieszyć i ułatwić kontakt z klientami, a konsultantów częściowo odciążyć. Julia i Radek odpowiadają na pytania otrzymywane w Messengerze na Facebooku, w marcu aż  93 procent rozmów obsłużono bez udziału konsultanta.

Mariusz Pełechaty, szef KODA Bots podkreśla: - Wiele godzin poświęciliśmy na zrozumienie oczekiwań użytkowników. Na tej podstawie stworzyliśmy chatboty, które natychmiast dostarczają im potrzebnych informacji, zachowując przy tym standardy komunikacji przyjęte w TVN Discovery Polska - zaznacza Pełechaty.

KODA Bots to twórca systemu do automatyzacji komunikacji z którego korzystają takie firmy jak Jeronimo Martins Polska, Santander Consumer Bank, Travelplanet.pl, Semilac czy Port Lotniczy Wrocław.

Według danych Gemius/PBI w styczniu br. Player.pl zanotował 2,47 mln użytkowników i 33,06 mln odsłon.

Pod koniec lutego br. Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska, przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że z płatnej oferty subskrypcyjnej Player.pl na koniec ub.r. korzystało 300 tys. internautów.

Dołącz do dyskusji: Wirtualni konsultanci Julia i Radek pomagają użytkownikom Playera i TVN24 GO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl