SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiosenne nowości” w kampanii Gorącego Kubka Knorr

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa wprowadzająca dwa nowe warianty Gorącego Kubka Knorr. Akcję pod hasłem „Wiosenne nowości” przygotowały agencje IQ Marketing, HumanAd i Lowe oraz dom mediowy Media Direction OMD.

Rozpoczęta w drugiej połowie kwietnia launchowa kampania reklamowa nowych wariantów Gorącego Kubka Knorr: zielonej cebulki z grzankami oraz kremowej zupy z czosnkiem i grzankami, podkreśla, że są to zupełne nowości wśród zup typu instant. Przekaz pod hasłem „Wiosenne nowości” opiera się na sugestywnej prezentacji tych produktów.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, radio, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży (sampling, materiały POS). Kreację kampanii – zaplanowanej na ok. 3 miesiące – przygotowały agencje reklamowe Lowe (spot telewizyjny), HumanAd (spoty radiowe) i IQ Marketing (layouty prasowe i outdoorowe, materiały POS), a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: „Wiosenne nowości” w kampanii Gorącego Kubka Knorr

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl