Wiosenna kampania wizerunkowa marek grupy Goodyear Polska
Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkowąswoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania obejmąswoim zasięgiem prasę, radio, telewizję, internet, a także kinooraz zewnętrzne nośniki reklamy.
Celem kampanii wizerunkowej marki Goodyear jest przedstawieniejej jako innowacyjnej i bezpiecznej. Wartości te zostanązaprezentowane w reklamie telewizyjnej, którą będzie emitowana wTVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Turbo, Discovery i TVP Info. Kwestiabezpieczeństwa będzie również przewodnim tematem konkursu, który natrzy tygodnie zagości na antenie Radia PiN. Główna nagroda toatrakcyjne szkolenie w Akademii Bezpiecznej Jazdy. Marka Goodyearbędzie obecna także w internecie, m.in. w portalach dziennik.pl,gazeta.pl, interia.pl, onet.pl, rzeczpospolita.pl i wp.pl. Ponadto,wszyscy zainteresowani poprawą swoich umiejętności prowadzeniasamochodu, będą mogli wejść na specjalną stronę internetowąwww.bezpieczneprowadzenie.pl,gdzie znajdą nie tylko szczegółowe informacje na ten temat, aletakże filmy z instruktarzem do pobrania.
W kampanii prasowej podkreślane będą innowacyjność,zaangażowanie w troskę o bezpieczeństwo i prestiż marki.
Z kolei reklama produktowa przedstawiać będzie markę jako ekspertanp. w kategorii opon 4x4. Reklama ukaże się w takich tytułach, jakPolityka, Forum, Forbes, Logo, Harvard Business Review, Golf 24,Pani, In Style, Auto Moto, Auto Motor i Sport, Motor, Off Road.pl,Auto Świat 4x4 oraz Wyprawy 4x4.
Kampania wizerunkowa marki Dunlop kładzie szczególny nacisk naTouch Technology, które zastosowano w najnowszych oponachDunlopa.
Spoty reklamowe Dunlop pojawią się w takich stacjachtelewizyjnych, jak Canal+ Sport, Extreme, Polsat Sport, TVN Turbo iSportklub. Reklamy będą mogli oglądać także miłośnicy kina, przedprojekcjami mocnych, męskich filmów w Cinema City, Mutikinie iSilver Screen.
Z kolei w reklamie prasowej, marka zaprezentuje swój nowyprodukt - letnią oponę Dunlop SP Sport Maxx TT, wyposażoną w TouchTechnology. Reklamy będzie można znaleźć w typowo męskich tytułach:Auto Tuning Świat, BMW Trends, CKM, Playboy, Extremium, GT, MaxiTunning, Top Gear, V12, Auto Katalog Świat Tunningu. Dunlop będzieobecny także w internecie, m.in. na stronach tuning.pl,motoplaneta.pl, wp.pl - mężczyzna, extremesport.pl, v10.pl,gazeta.pl - auto-moto-sport, wp.pl - sport, interia.pl - facet,interia.pl - motoryzacja, interia.pl - sport, scigacz.pl,maxituning.pl, autotuningswiat.pl, szybko.pl. Dodatkowo, na stroniewww.touchtechnology.pl,internauci będą mogli szczegółowo poznać korzyści wynikające zTouch Technology oraz sprawdzić propozycję nowoczesnych oponDunlop, które wyposażone zostały w tę innowacyjną technologię.
Marka Fulda od wielu lat wykorzystuje wizerunek czarnego jaguaraoraz hasło "czarna, szeroka, mocna".Tak też będzie i w tym sezonie,ale działania zostaną rozszerzone o te niestandardowe, które rzadkosą wykorzystywane przez firmy motoryzacyjne. Marka Fulda zostałasponsorem czarnego jaguara o imieniu Beata, który mieszka wwarszawskim ZOO. Komunikacja wizerunku marki w głównej mierzebędzie opierać się na wydarzeniach z wybiegu jaguarów. W tym celuzostała zbudowana specjalna strona internetowa, na którą możnawejść poprzez główną stronę Fuldy - www.fulda.com.pl. Na stronie będziewiele atrakcji i ciekawych informacji oraz konkurs, w którym możnawygrać komplet opon Fulda. Na początku kwietnia rozpocznie siękampania wizerunkowa w Internecie. Równolegle w serwisachoponiarskich będzie prowadzony konkurs "Fuldujemy darmowetankowanie", w którym zwycięzcy otrzymają karty przedpłacone nadarmowe tankowanie.
Marka opon Dębica także zostanie wsparta kampanią reklamową.Kampania będzie koncentrować się na przedstawieniu nowej oponyletniej Dębica Passio 2.
Kampania wizerunkowa, która ruszy w ostatnim tygodniu marca,obecna będzie przede wszystkim w stacjach telewizyjnych iradiowych. Spoty reklamowe, nawiązujące do sloganu "Ja? Nie
Dębica!", który wszedł już na stałe do potocznego języka, będąinformowały o podstawowej korzyści nowej opony - dłuższym przebieguw stosunku do poprzedniczki. Marka Dębica będzie równieżsponsorowała popularne programy telewizyjne: Familiadę w TVP2, czyprognozę pogody w TV Polsat. Będzie także obecna w wybranychdziennikach, m.in. w Super Expressie i Fakcie.
Kampanie marek Grupy Goodyear zostały przygotowane przez agencjereklamowe S4, Saatchi&Saatchi oraz BBH, a planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania wizerunkowa marek grupy Goodyear Polska