Wiewiórki znów reklamują konto z premią w Banku BGŻ (wideo)
Rozpoczął się kolejny etap kampanii konta z premią oferowanego przez Bank BGŻ. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative.
Główną rolę w reklamie konta z premią w Banku BGŻ odgrywają animowane wiewiórki. Zabawny przekaz informuje, że posiadacz takiego konta nie płaci za jego prowadzenie, przelewy krajowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, a do tego może otrzymać w ciągu roku 600 zł premii. Kampania przekonuje, że to najlepsze konto osobiste.
To druga odsłona akcji prowadzonej od marca. W pierwszej reklamie również wystąpiły wiewiórki (obejrzyj ją).
Obecny etap kampanii - zaplanowany do końca czerwca - oprócz telewizji (kanały ogólnopolskie) obejmuje radio, prasę, internet oraz oddziały Banku BGŻ (plakaty, ulotki i plansze do bankomatów). Kreację reklam przygotowała agencja Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Wiewiórki znów reklamują konto z premią w Banku BGŻ (wideo)