Wielki Konkurs Leona: byss.pl dla Hortexu
Od pierwszego lutego do końca kwietnia 2011 roku w serwisie WyspaLeona.pl trwa Wielki Konkurs Leona. Kreacją i obsługą strony zajęła się agencja interaktywna byss.pl.
W celu rozpoczęcia zabawy należy założyć konto na stronie, a następnie przejść do sekcji Promocja na głównej panoramie. Mechanika konkursu polega na wprowadzeniu kodów z promocyjnych opakowań soków Leon.
Konkursowicz otrzymuje za każdy kod wirtualne puzzle z wizerunkiem lwa Leona. Po zebraniu kompletu 12 puzzli rozpoczyna się zabawa. Osoby, które w określonych w regulaminie godzinach jako pierwsze skończą układanie całego obrazka, otrzymują nagrody gwarantowane – leonowy piórnik z wyposażeniem lub leonową walizkę malarską. Nagrody przyznawane są w odstępach 5-minutowych.
Dodatkowo osoby, które poprawnie ułożą z puzzli przynajmniej jeden obrazek, mogą wziąć udział w walce o nagrodę tygodnia – netbooka. Aby ją zdobyć, należy w stworzonym na potrzeby konkursu programie malarskim narysować obrazek nawiązujący do podanego przez organizatorów tematu tygodnia. Spośród najwyżej ocenionych przez użytkowników prac, jury wybierze trzy najlepsze i przyzna nagrody w postaci netbooków. Najlepszy rysunek będzie ponadto opublikowany na opakowaniach soków Hortex Leon.
Przygotowana przez byss.pl podstrona promocyjna utrzymana jest w rysunkowej stylistyce, nawiązującej do wyglądu Wyspy Leona. W sekcjach tekstowych nagrany został lektor, który ma ułatwić zabawę najmłodszym internautom.
Dołącz do dyskusji: Wielki Konkurs Leona: byss.pl dla Hortexu