Większa objętość włosów w reklamie Rowenta Volume 24 (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca urządzenie do stylizacji włosów Rowenta Volume 24 (oferowane przez Group SEB). Akcję przygotowała agencja Publicis Poland i dom mediowy Mindshare Polska.
Spot reklamując Rowenta Volume 24 podkreśla, że urządzenie ma ceramiczną rolkę nagrzewającą, która pozwala zwiększyć objętość włosów, chroniąc je przed uszkodzeniem, dzięki czemu włosy stają się zdrowe i bardziej lśniące. Efekty działania urządzenia prezentuje modelka.
Celem reklamy jest wsparcie wprowadzenia do sprzedaży Rowenta Volume 24.
Spot do 9 listopada będzie emitowany w kanałach należących do TVP, TVN i Polsatu.
Globalną kreację reklamy przygotowała agencja Publicis Conseil, a adaptacją na polski rynek zajęła się Publicis Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Większa objętość włosów w reklamie Rowenta Volume 24 (wideo)