SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Większa objętość włosów w reklamie Rowenta Volume 24 (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca urządzenie do stylizacji włosów Rowenta Volume 24 (oferowane przez Group SEB). Akcję przygotowała agencja Publicis Poland i dom mediowy Mindshare Polska.

Spot reklamując Rowenta Volume 24 podkreśla, że urządzenie ma ceramiczną rolkę nagrzewającą, która pozwala zwiększyć objętość włosów, chroniąc je przed uszkodzeniem, dzięki czemu włosy stają się zdrowe i bardziej lśniące. Efekty działania urządzenia prezentuje modelka.

Celem reklamy jest wsparcie wprowadzenia do sprzedaży Rowenta Volume 24.

 

Spot do 9 listopada będzie emitowany w kanałach należących do TVP, TVN i Polsatu.

Globalną kreację reklamy przygotowała agencja Publicis Conseil, a adaptacją na polski rynek zajęła się Publicis Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Większa objętość włosów w reklamie Rowenta Volume 24 (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agus.sz
Czy to naprawde dziala? Jak ktos uzywal niech napisze.
odpowiedź
User
Makojne
Ja używam od dwóch tygodni, także póki co niewiele mogę powiedzieć. Na pewno na początku miałam delikatny problem z obsługą, ale tutaj szybko sobie poradziłam. Wydaje mi się, że dojdę jeszcze do wprawy, ale faktycznie, moje włosy nabrały mega puszystości. W porównaniu z tym co było, jest świetnie. A z natury mam raczej cienkie włosy. To idealne urządzenie da mnie.
odpowiedź
User
pammela
Dla mnie jest naprawde super. Zawsze chciałam zeby moje włosy po umyciu nie były przyklapnięte i zeby nie wygladały jak strąki a to urządzenie własnie idealnie napewnia i puszystosć i uniesienie włosów. Jest super.
odpowiedź