W Tesco rozpoczęły się 'Zmysłowe wakacje z Cin&Cin'
Pod hasłem 'Zmysłowe wakacje z Cin&Cin' rozpoczęła się promocjatej marki w sklepach Tesco. Akcja ma charakterwizerunkowo-sprzedażowy.
W ramach promocji "Zmysłowe wakacje zCin&Cin" przy zakupie dwóch butelek tego napoju wsklepach Tesco otrzymuje się przewodnik turystyczny ponajatrakcyjniejszych kurortach w Polsce rekomendowanych przez znaneosoby. W ramach akcji marka jest reklamowana na podświetlanychpółkach LED-owych, specjalnie zaprojektowanych listwach cenowychoraz w weekendowych eventach z udziałem hostess. Działania sąkierowane głównie do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 20 - 45 latmieszkających w dużych miastach.
Promocja od 29 maja jest prowadzona w 30 sklepachTesco na terenie całego kraju. Pomysł i kreacjękampanii -zaplanowanej do 26 lipca - przygotowała firma NamidMedia, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: W Tesco rozpoczęły się 'Zmysłowe wakacje z Cin&Cin'