“Voyage” z kulinariami, nową makietą i wyższą ceną. Agata Jankowska naczelną
W czwartek 24 października br. w sprzedaży pojawi się odświeżone wydanie miesięcznika “Voyage” (Hearst-Marquard Publishing). Od numeru listopadowego tytuł poszerzony zostanie o treści dotyczące kulinariów. Zyska też nowy layout i wyższą cenę.
Każda część magazynu zawierać będzie teraz zarówno barwne historie, jak i praktyczne informacje. Teksty o tematyce kulinarnej wzbogacone będą o przepisy, a artykuły prezentować będą nie tylko ciekawe miejsce dla turystów w Polsce i na świecie, ale także historię, kulinaria, sylwetki osób związanych z konkretnym miejscem oraz przydatne wiadomości o lokalnych hotelach i restauracjach. Bardziej wyeksponowane zostaną też zdjęcia.
“Voyage” zyska również nową szatę graficzną, odmienione logo i mniejszy format (210x273 mm). Zmianie ulegnie papier, okładka magazynu stanie się sztywniejsza oraz matowa.
Odświeżenie tytułu przygotowała nowa redaktor naczelna pisma Agata Jankowska, która na fotelu szefowej redakcji zastąpiła niedawno Paulinę Stolarek-Marat. Jankowska jest związana z magazynem od 12 lat, a od 2006 roku była jego wicenaczelną.
Listopadowe wydanie “Voyage” będzie liczyć 116 stron, ukaże się w nakładzie 30 tys. egz. i w nowej cenie 11,99 zł (dotąd magazyn kosztował o 1 zł mniej).
Numer wsparty będzie kampanią reklamową w Chilli ZET oraz w serwisach Milionkobiet.pl, Zeberka.pl i Kozaczek.pl. Działania przygotował dział marketingu i promocji wydawcy.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Voyage” w I półroczu br. wyniosła 12 171 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Voyage” z kulinariami, nową makietą i wyższą ceną. Agata Jankowska naczelną