VMLY&R Poland: awansowali Anna Góreczna, Bartosz Mazurek i Adam Augustynowicz
Do grona group account managerów agencji VMLY&R dołączyli Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.
Anna Góreczna - dotychczas senior account manager - z VMLY&R związana jest od 9 lat, pracując w tym czasie dla takich firm jak m.in. Philips, Nutricia, Vision Express, Danone EDP czy Durex. Obecnie jako group account manager sprawuje opiekę, odpowiada za rozwój biznesu oraz koordynuje prace dla marek koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline oraz projekty regionalne dla marek PepsiCo (m.in. Cheetos).
Bartosz Mazurek, do tej pory senior account manager, z VMLY&R związany jest od 3 lat. Na nowo objętym stanowisku odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.
Wcześniej Mazurek związany był z agencją interaktywną Galileo Interactive oraz agencją PR-ową Omega Communications. Jako projekt manager uczestniczył w tworzeniu systemu Brand Oriented. Na przestrzeni lat pracował m.in. dla Samsung, T-Mobile, RWE / Innogy Polska, Siemens, Autodesk, Bayer, Kross, Muzeum Powstania Warszawskiego, Aegon, Tesco, Bakoma, Nestle Waters, Decathlon, Beiersdorf, Kimberly-Clark.
Góreczna i Mazurek zasilili zespół group account managerów, który tworzyli dotychczas Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski.
Adam Augustynowicz - dotychczas senior account manager - do VMLY&R dołączył niecałe dwa lata temu. Jako regional business coordinator kieruje pracą zespołu accountów na kilku rynkach dla nowego klienta agencji. Przed awansem koordynował w agencji m.in. projekty na 33 rynki Europy Środkowo-Wschodniej dla marki Lay’s.
Augustynowicz poprzednio związany z agencją digitalową WebTalk. Wcześniej pracował jako webdesigner (pierwsze strony projektował w wieku 13 lat) i SEO/SEM specjalista. Pracował dla takich klientów jak m.in. CityFit, Orlen Warsaw Marathon, Bosch, Dulux, InPost, Exim Tours, Saturn Polska.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland: awansowali Anna Góreczna, Bartosz Mazurek i Adam Augustynowicz