Viva lepsza od MTV
Rośnie oglądalność VIVApolska!
Codziennie VIVApolska! dociera średnio do ponad pół miliona osób w wieku 13-29. Według AGB Polska, średni zasięg dzienny (RCH) w grupie 13-29, w październiku 2002 wynosił 544 307 osób, gdy w tym samym czasie zasięg MTV Polska byl o 7 % mniejszy. Średni zasięg dzienny stacji w grupie docelowej 13-29 zwiększył się od marca br. o 61%.
Średnia za okres styczen-październik 2002
MTV Polska - AMR (12380) SHR% (0,22%)
ViVa Polska - AMR (08925) SHR% (0,16%)
Średnia za październik 2002
MTV Polska - AMR (10283) SHR% (0,17%)
ViVa Polska - AMR (10780) SHR% (0,18%)
Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Moniką Oomen, dyrektor programowy VIVApolska! http://www.wirtualnemedia.pl/index1.php?act=4&id_artykulu=1500
Dołącz do dyskusji: Viva lepsza od MTV