Value Media obsłuży budżet mediowy Biofarm
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg firmy farmaceutycznej Biofarm. W ramach współpracy zajmie się obsługą budżetów mediowych wszystkich marek składających się na ofertę firmy, m.in. Tribux Bio, Bioprazol i Ginkofar.
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, Biofarm powierzył realizację budżetu reklamowego wszystkich swoich marek zespołowi domu mediowego Value Media. Na finalną decyzję miały wpływ wysokiej jakości konkurencyjna oferta oraz możliwość otrzymania w przyszłości kompleksowej obsługi w ramach struktury Group One.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Pierwsze działania wystartowały z początkiem marca i objęły telewizję.
Biofarm produkuje leki dostępne bez recepty znane pod markami Ginkofar, Bioprazol i Tribux Bio. W ofercie ma także gamę leków neurologicznych, kardiologicznych i internistycznych na receptę oraz liczne suplementy diety.
Dołącz do dyskusji: Value Media obsłuży budżet mediowy Biofarm