Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata w Niemczech, Rosji i we Włoszech
Wystartowała kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki Oyakata (Ajinomoto Poland). Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/oykata655.png)
Linia produktów Oyakata obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).
Działania promocyjne realizowane przez Value Media i SalesTube obejmują emisję spotów „Oyakata. Smak Japonii O YA!” na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, TikTok i vKontakte), a także rich media na mobile.
Kampania jest realizowana na 3 rynkach: niemieckim, włoskim i rosyjskim.
W Polsce marka Oyakata promowana była szeroką kampanią przed rokiem, głównie w telewizji.
Ajinomoto Poland stanowi część japońskiej korporacji Ajinomoto Group.
Dołącz do dyskusji: Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata w Niemczech, Rosji i we Włoszech