„Upiekłam domowe ciasto” w kampanii Palmy z Murzynkiem (wideo)
W telewizji, kinach, prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Palma z Murzynkiem (produkowanej przez ZT Bielmar). Akcję przygotowały firmy Innovations Crazy Mouse, Innovations Media i Kolterman Media Communications.
Kampania Palmy z Murzynkiem jest prowadzona pod hasłem „Upiekłam domowe ciasto”.
W reklamach prezentowane są tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Ma to podkreślać, że promowana margaryna doskonale nadaje się do pieczenia różnych ciast i deserów, także tych z polskiej tradycji kulinarnej.
Akcja, zaplanowana do końca kwietnia, obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych, m.in. w paśmie śniadaniowym, przed wybranymi serialami, programami kulinarnymi i prognozą pogody), internet (15-sekundowe spoty w serwisie Ipla.tv), kina sieci Helios w całym kraju, prasę (magazyny kobiece i kulinarne wydawnictw: Bauer, Edipresse, Burda oraz Phoenix Press) oraz outdoor (billboardy i citylighty w Warszawie, Krakowie i Poznaniu).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Innovations Crazy Mouse, media kupił dom mediowy Innovations Media, a działania PR realizuje agencja Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: „Upiekłam domowe ciasto” w kampanii Palmy z Murzynkiem (wideo)