„Unique” nowym magazynem Muratora dla bogatych
Wydawnictwo Murator wydało pierwszy numer nowego magazynu „Unique”, poświęconego tematyce dóbr luksusowych. Pismo będzie rozpowszechniane bezpłatnie wśród wybranej grupy prenumeratorów innych tytułów wydawcy.
Magazyn „Unique” kierowany jest do osób o dużej sile nabywczej, którzy są konsumentami produktów markowych i luksusowych oraz chętnie inwestują w swoje hobby i podróże.
W piśmie znajdą się teksty o sztuce, kulturze, designie, dobrach konsumpcyjnych z najwyższej półki, ciekawych miejscach na świecie i drogich samochodach.
- W czasach kultury obrazkowej, krótkich newsów, postanowiliśmy stworzyć tytuł, który odpowie na potrzeby tych najbardziej wymagających - mówi redaktor naczelna „Unique” Sylwia Bargieł, która od września ub.r. pełni w Muratorze funkcję dyrektor zarządzającej działu ZPR Custom Media.
Pierwsze wydanie „Unique” ma 136 stron. Magazyn ma nakład 10 tys. egz. i rozpowszechniany jest bezpłatnie wśród prenumeratorów „Dobrego Wnętrza”, „Żagli”, „Architektury-murator” oraz „Podróży”. W 2014 roku ukażą się trzy numery pisma.
Dołącz do dyskusji: „Unique” nowym magazynem Muratora dla bogatych
sa dobre a i Architektura czasami dziwna jakas