Unilever wprowadzi do Polski markę roślinnych środków czystości
Jeszcze w tym roku na polskim rynku zadebiutuje nowa marka środków czystości pochodzenia roślinnego, Seventh Generation. Wprowadza ją Unilever.
Seventh Generation to druga ekologiczna marka Unilevera, która w tym roku pojawi się w polskich sklepach. Kilka tygodni temu koncern rozpoczął dystrybucję wegańskich kosmetyków Love Beauty and Planet. Produkty można kupić tylko w drogeriach Rossmann.
Seventh Generation to amerykańska marka, pod którą produkowane są środki czystości czy produkty pielęgnacyjne dla kobiet. Osobną linię tworzą chusteczki, pieluszki czy środki pielęgnacyjne dla dzieci. Brand stawia na produkcję ekologiczną, z poszanowaniem dla przyrody, w duchu zrównoważonego rozwoju.
Unilever przejął Seventh Generation w 2016 roku.
Nowe produkty i usługi
Dołącz do dyskusji: Unilever wprowadzi do Polski markę roślinnych środków czystości