„Tyskiego najlepszego” w reklamach i na butelkach piwa Tyskie (wideo)
Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie Gronie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w ramach której na etykietach jego butelek znalazły się krótkie życzenia i zwroty grzecznościowe. Akcję przygotowały firmy TBWA, Papaya, Lubię To, Nairobia, MEC i Q&A Communications.
W ramach kampanii pod hasłem „Tyskiego najlepszego” na butelkach i puszkach piwa Tyskie Gronie pojawiły się krótki zwroty z życzeniami („Szczęścia”, „Radości”, „Uśmiechu”, „Podróży”, „Prezentów”, „Spokoju”) oraz sformułowania określające ich adresatów („Dla męża”, „Dla kumpla”, „Dla mnie”, „Dla ciebie”). Na etykietach te napisy umieszczono w centralnym miejscu etykiety zamiast nazwy marki.
Przypomnijmy, że w ub.r. w ramach akcji Coca-Coli pod hasłem „Podziel się radością” na opakowaniach tego napoju znalazły się najpopularniejsze polskie imiona i ksywki (więcej na ten temat).
Obecna kampania Tyskiego obejmuje telewizję (kanały główne i tmatyczne), internet (m.in. klipy z autorami kanału youtube'owego Lekko Stronniczy) oraz punkty sprzedaży (m.in. materiały POS i nosidełka do zestawów życzeniowych).
Koncepcję całej kampanii i materiały BTL przygotowała agencja Nairobia, a spot telewizyjny - wyreżyserowany przez Macieja Kowalczuka - agencja TBWA (kreacja) i dom produkcyjny Papaya (produkcja). Działania na Facebooku prowadzi agencja Lubię To, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki na reklamy Tyskiego (bez uwzględnienia internetu) wyniosły 29,11 mln zł, o 5,2 proc. mniej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych marek piwnych).
Dołącz do dyskusji: „Tyskiego najlepszego” w reklamach i na butelkach piwa Tyskie (wideo)
Zabawne są etykiety tylko szkoda że zwykły piwosz nie może zaprojektować swojej nowej propozycji etykiety dla tyskiego miodu piwowarskiego.