SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko taniec” stracił widzów. 18 mln zł z reklam

Trzecią edycję talent-show „Tylko taniec. Got to dance” śledziło w Polsacie o ponad 360 tys. widzów mniej niż nadawaną rok wcześniej pierwszą odsłonę tanecznego widowiska. Program dał stacji drugie miejsce w rynku, a jego wpływy reklamowe wyniosły 18 mln zł.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, widownia dziesięciu odcinków „Tylko tańca 3”, emitowanych w piątki o 20.00, wyniosła 2,28 mln osób, co przełożyło się na 14,45 proc. udziału w grupie 4+ i 16,74 proc. w 16-49. To mniej niż śledziło nadawaną rok wcześniej pierwszą serię show - gromadziła ona 2,64 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 17,96 proc. i 20,87 proc. (więcej na ten temat).

Największą widownię w wiosennej odsłonie programu miał pierwszy odcinek z 1 marca br. Zgromadził on 2,77 mln widzów przy udziale wynoszącym 16,69 proc.

W paśmie nadawania „Tylko tańca” Polsat zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była Jedynka, nadająca prognozę pogody, serial „Anna German” i filmy, co dało jej 30,59 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmowała TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”; 11,84 proc.), czwarta była stacja TVN (filmy, 10,24 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 Polsat też był drugi za TVP1.

Cennikowe wpływy reklamowe z trzeciej serii formatu wyniosły 17,8 mln zł, podczas gdy pierwsza edycja przyniosła z reklam aż 26,7 mln zł (dane bez rabatów).

Zwycięzcą trzeciej edycji „Tylko tańca” został duet Dziki Styl Company, który zdobył czek na 100 tys. zł. Program prowadzili Maciej Dowbor i Anna Głogowska, a jego producentem wykonawczym była firma Jake Vision.


jury "Tylko taniec. Got to dance" / fot. Polsat
 
Telewizja Polsat nie zdecydowała jeszcze, czy pokaże kolejną edycję show „Tylko taniec. Got to dance”.


Top 3 odcinki show “Tylko taniec”

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat – Tylko taniec2 281 16514,45%16,74%
TVP14 829 34430,59%21,75%
TVP21 869 02011,84%12,80%
TVN1 615 72410,24%15,15%


 Oglądalność widowiska na tle konkurencji

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
01-03-20132 773 47216,69%
15-03-20132 493 37914,85%
05-04-20132 354 20514,34%


 

Dołącz do dyskusji: „Tylko taniec” stracił widzów. 18 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TIV
To już disco polo 10 lat temu w sobotę o 10 rano oglądało 2,5 miliona osób :-)
odpowiedź
User
KaJa
Szkoda ,ze nie ma pani Mazurównej. I tyle w tym temacie.
odpowiedź
User
zuza
bardzo dobrze,zatrudnili taka prowadzącą,to maja efekty,już poprzedniczka była lepsze,nie wspomnę o KASI CICHOPEK,która ciagle kojarzono z tym programem,wynik byłby o wiele lepszy
odpowiedź