SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Tylko muzyka 3” z najwyższą widownią i wpływami

Trzecia edycja show “Tylko muzyka” miała 3,49 mln widzów, a jej wpływy z reklam wyniosły 45 mln zł. Polsat w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku, ale wygrał w grupie 16-49.

Średnio trzecią edycję show “Tylko muzyka” oglądało 3,49 mln widzów a Telewizja Polsat w czasie nadawania muzycznego programu (niedziele godz. 20.00) osiągnęła 21,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 25,55 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Zakończona właśnie edycja widowiska miała więcej widzów niż nadawana jesienią ub.r. druga osłona formatu, którą śledziło 3,32 mln osób przy udziale wynoszącym 20,63 proc. w grupie 4+, miała ona jednak wyższy udział w grupie komercyjnej (27,38 proc.). Z kolei pierwsza seria, nadawana wiosną ub.r. w soboty o 20.00, cieszyła się widownią na poziomie 3,42 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 22,50 proc. i 27,39 proc.

Największą popularność w tym sezonie cieszył się odcinek “Tylko muzyki” z 1 kwietnia br., który obejrzało 3,94 mln widzów. W zestawieniu top 5 nie znalazł się trzygodzinny finał widowiska, nadany 13 maja br., który zobaczyło 3,2 mln widzów.

>>> Sopot Festival powróci dzięki Polsatowi

W czasie nadawania “Tylko muzyki 3” Polsat zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym przegrywając jedynie z nadająca “Ranczo” i filmy Jedynką, której udział wyniósł 23,59 proc. Słabiej od Polsatu wypadły TVN (“Surowi rodzice”, “Prawo Agaty”; 15,79 proc.) oraz TVP2 (“Kabaretowy Klub Dwójki”, “Aida”, filmy; 7,11 proc.). W grupie 16-49 Polsat był natomiast liderem przed TVP1 (17,85 proc.) i TVN (17,69 proc.).

Wpływy reklamowe z odcinków trzeciej edycji “Tylko muzyki” wyniosły 45,3 mln zł i były wyższe o 9,1 mln zł niż przy drugiej edycji oraz aż o 19,7 mln zł wyższe niż przy pierwszej serii talent-show (dane cennikowe netto, bez rabatów).

>>> Lemon wygrał “Tylko muzykę 3” (fotogaleria)

Głosami widzów Polsatu zwycięzcą “Tylko muzyki 3” został zespół Lemon, który wygrał czek na 100 tys. złotych oraz możliwość występu na festiwalu TOPtrendy 2012.

Czwartą edycją muzycznego talent-show Polsat planuje nadać jesienią 2012 roku. Jeszcze w tym miesiącu wystartują precastingi do niej (więcej na ten temat).



Top 5 odcinków “Tylko muzyki 3"

 Wszyscy 4+16-49
DataStartKoniecAMRSHR %SHR %
01-04-201220:0222:00394143323,03%28,14%
25-03-201220:0222:02393981023,86%29,27%
04-03-201220:0121:56379471521,88%26,25%
11-03-201220:0222:00378142022,60%27,27%
15-04-201220:0222:01377242722,55%25,44%


 
Oglądalność talent-show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1381055123,59%17,85%
Polsat - TM349314021,63%25,55%
TVN255036515,79%17,69%
TVP211489567,11%6,08%

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka 3” z najwyższą widownią i wpływami

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Brawo!
odpowiedź
User
adondetevas
Cieszę się, to najlepszy program Polsatu od lat :). I na reszcie lepsi od TVN :).
odpowiedź
User
widz
Dobrze, że Polsat się wyleczył z kupowania badziewia typu "Fabryka gwiazd". ta fabryka niczego nie potrafiła wyfabrykować do tej pory.
Gwiezdny cyrk też był bolesną porażką. Widać i czuć, kto umie, a kto zupełnie nie.
Janek K. tak.
odpowiedź