Tylko “Logo” zyskało”, “Men's Health” stracił najwięcej
Prawie wszystkie lifestylowe miesięczniki dla mężczyzn zanotowały w styczniu 2011 roku spadki sprzedaży. Największy z nich dotknął magazynu “Men's Health”, a zyskał jedynie miesięcznik “Logo”.
Liderem pozostał “Playboy” (Marquard Media Polska). Jego rozpowszechnianie płatne razem w styczniu br. wyniosło 76 946 egz. i było o 11,23 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 72 894 egz., czyli o 15,3 proc. niższym niż w styczniu ub.r.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w styczniu 2011 roku wyniosło 65 257 egz., co oznacza spadek o 15,85 proc. - największy w rankingu.
Czwarte miejsce zajął magazyn lifestylowo-shoppingowy “Logo” (Agora SA), który jako jedyny zyskał w zestawieniu. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 6,68 proc. do 61 967 egz.
Dalej, na ostatniej pozycji, uplasował się poświęcony gadżetom miesięcznik “Stuff” (Ginza Media Group), który zadebiutował na rynku we wrześniu ub.r., a przez ZKDP jest monitorowany od listopada ub.r. Średnie rozpowszechnianie płatne styczniowego wydania tego pisma wyniosło 17 203 egz.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |
2011 | 2010 | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Playboy | 76 946 | 86 681 |
CKM | 72 894 | 86 064 |
Men's Health Edycja Polska | 65 257 | 77 551 |
Logo | 61 967 | 58 085 |
Stuff | 17 203 | - |
Forbes. Profit | 44 463 | 42 827 |
W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem zanotował “Playboy” (o 61,87 proc.), a stracił jedynie “CKM” (7,29 proc.).
Wirtualnemedia.pl | styczeń | grudzień |
2011 | 2010 | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Playboy | 76 946 | 47 535 |
CKM | 72 894 | 78 626 |
Men's Health Edycja Polska | 65 257 | 57 775 |
Logo | 61 967 | 48 445 |
Stuff | 17 203 | 10 859 |
Forbes. Profit | 44 463 | 37 590 |
Dołącz do dyskusji: Tylko “Logo” zyskało”, “Men's Health” stracił najwięcej