„Twój świat. Twoja wygrana" w esportowej kampanii STS
Bukmacher STS rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Twój świat. Twoja wygrana". Jest ona efektem wprowadzenia nowego pozycjonowania marki w komunikacji esportowej.
Nowa kampania STS łączy cyfrowy świat kibiców i influencerów z bukmacherskim, w którym fani dzięki swojej pasji mogą osiągać realne zyski. Startowi działań towarzyszy rozpoczęcie jednego z największych turniejów CS:GO na świecie – IEM Katowice 2021.
– Kibice esportowi są zaangażowani w swoje hobby na wysokim poziomie. Nagradzamy tę pasję. Wierzymy, że czas przeznaczony na grę lub śledzenie rozgrywek, przekłada się na kapitał wiedzy i doświadczenia. STS daje możliwość bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.
STS z gwiazdami esportu
W pierwszej odsłonie kampanii - przygotowanej z okazji IEM Katowice - udział biorą gwiazdy światowego esportu. Jedną z nich jest Wiktor "TaZ" Wojtas – ikona polskiego CS:GO, który jest obecny na scenie od ponad dekady. Drugą Henry "HenryG" Greer – były komentator turniejów CS:GO, a obecnie manager jednej z topowych organizacji – Cloud9.
Głównymi elementami działań są dedykowana oferta dla kibiców, szeroka komunikacja w internecie, a także portalach społecznościowych oraz reklama outdoorowa realizowana trzeci rok z rzędu na terenie Katowic. Składają się na nią dwie reklamy wielkopowierzchniowe oraz jedna typu LED – wszystkie w samym centrum miasta. Stolica Górnego Śląska została wybrana, ponieważ to właśnie tam rozgrywany jest jeden z największych turniejów esportowych na świecie – IEM Katowice 2021 (Intel Extreme Masters).
Dołącz do dyskusji: „Twój świat. Twoja wygrana" w esportowej kampanii STS