TVP2 wyprzedziła TVN. Udany tydzień TV Puls i Puls 2. „M jak miłość” ratingowym hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 22 do 28 grudnia 2014 roku zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 13,12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,22 pkt. proc. i wyniósł 10,36 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP2. Jej wynik to 9,72 proc., po wzroście o 0,73 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadł TVN (9,53 proc.; w dół o 0,99 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,56 proc.; + 0,41 pkt. proc.), TV4 (3,28 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Puls 2 (1,82 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Seriale (1,48 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,39 proc.; + 0,46 pkt. proc.), TV6 (1,18 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,10 proc.; + 0,01 pkt. proc.), Polo TV (1,04 proc.; + 0,30 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Polsat Film (0,90 proc.; + 0,38 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
15.12 - 21.12.2014 r. |
22.12 - 28.12.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
854 054 |
12,65% |
1 043 384 |
13,12% |
2 |
Polsat |
781 758 |
11,58% |
823 502 |
10,36% |
3 |
TVP2 |
607 115 |
8,99% |
773 149 |
9,72% |
4 |
TVN |
710 201 |
10,52% |
757 566 |
9,53% |
5 |
TV PULS |
212 460 |
3,15% |
282 966 |
3,56% |
6 |
TVN7 |
243 865 |
3,61% |
273 105 |
3,43% |
7 |
TV4 |
217 878 |
3,23% |
260 866 |
3,28% |
8 |
TVP INFO |
197 274 |
2,92% |
185 088 |
2,33% |
9 |
TVN24 |
213 568 |
3,16% |
174 859 |
2,20% |
10 |
Puls 2 |
112 219 |
1,66% |
144 698 |
1,82% |
11 |
Polsat2 |
113 194 |
1,68% |
124 676 |
1,57% |
12 |
TVP Seriale |
95 944 |
1,42% |
117 920 |
1,48% |
13 |
TVP Rozrywka |
62 627 |
0,93% |
110 842 |
1,39% |
14 |
TV6 |
73 287 |
1,09% |
93 647 |
1,18% |
15 |
TTV - Twoja Telewizja |
91 543 |
1,36% |
90 727 |
1,14% |
16 |
TVP Regionalna |
73 791 |
1,09% |
87 678 |
1,10% |
17 |
Polo TV |
50 029 |
0,74% |
82 319 |
1,04% |
18 |
Stopklatka |
54 059 |
0,80% |
73 054 |
0,92% |
19 |
Polsat Film |
35 076 |
0,52% |
71 512 |
0,90% |
20 |
Polsat News |
60 024 |
0,89% |
71 503 |
0,90% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 2,01 pkt. proc. do 11,34 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,47 pkt. proc. do 11,10 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,77 pkt. proc. do 9,66 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,72 pkt. proc. do 8,48 proc.).
Wszyscy 16-49 |
15.12 - 21.12.2014 r. |
22.12 - 28.12.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
357 946 |
13,35% |
373 903 |
11,34% |
2 |
TVN |
310 078 |
11,57% |
366 144 |
11,10% |
3 |
TVP1 |
238 227 |
8,89% |
318 552 |
9,66% |
4 |
TVP2 |
208 000 |
7,76% |
279 615 |
8,48% |
5 |
TV PULS |
103 915 |
3,88% |
137 180 |
4,16% |
6 |
TV4 |
97 239 |
3,63% |
127 381 |
3,86% |
7 |
TVN7 |
96 812 |
3,61% |
126 389 |
3,83% |
8 |
Puls 2 |
52 492 |
1,96% |
65 934 |
2,00% |
9 |
TVN24 |
61 111 |
2,28% |
54 915 |
1,66% |
10 |
Polsat2 |
42 582 |
1,59% |
53 039 |
1,61% |
11 |
TVP Seriale |
44 038 |
1,64% |
52 699 |
1,60% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
40 337 |
1,50% |
48 699 |
1,48% |
13 |
TV6 |
35 385 |
1,32% |
44 940 |
1,36% |
14 |
Polo TV |
30 722 |
1,15% |
44 773 |
1,36% |
15 |
TVP Rozrywka |
22 970 |
0,86% |
44 662 |
1,35% |
16 |
Polsat Film |
23 124 |
0,86% |
43 821 |
1,33% |
17 |
Eska TV |
31 156 |
1,16% |
36 689 |
1,11% |
18 |
Stopklatka |
23 494 |
0,88% |
34 605 |
1,05% |
19 |
TVP INFO |
28 960 |
1,08% |
32 708 |
0,99% |
20 |
Polsat Play |
17 339 |
0,65% |
32 284 |
0,98% |
Dołącz do dyskusji: TVP2 wyprzedziła TVN. Udany tydzień TV Puls i Puls 2. „M jak miłość” ratingowym hitem