TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowa TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 13 do 19 lipca 2015 roku zwiększył się o 0,41 pkt. proc. do 11,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta jednak zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,05 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,84 proc., po spadku o 0,02 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,77 proc.; w dół o 0,29 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Polsat Sport (2,10 proc.; + 1,05 pkt. proc.), TVP Seriale (1,57 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat Sport News (1,50 proc.; + 0,38 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,97 proc.; + 0,01 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 06.07 - 12.07.2015 r. | 13.07 - 19.07.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 630 111 | 10,79% | 639 665 | 11,20% |
2 | Polsat | 632 987 | 10,84% | 616 278 | 10,79% |
3 | TVN | 575 652 | 9,86% | 561 634 | 9,84% |
4 | TVP2 | 411 957 | 7,06% | 386 761 | 6,77% |
5 | TVP INFO | 231 851 | 3,97% | 214 018 | 3,75% |
6 | TV4 | 199 498 | 3,42% | 191 930 | 3,36% |
7 | TVN24 | 201 623 | 3,45% | 183 871 | 3,22% |
8 | TVN7 | 185 632 | 3,18% | 181 979 | 3,19% |
9 | TV PULS | 178 169 | 3,05% | 174 987 | 3,06% |
10 | Polsat Sport | 61 420 | 1,05% | 120 168 | 2,10% |
11 | Puls 2 | 101 679 | 1,74% | 96 095 | 1,68% |
12 | TVP Seriale | 82 841 | 1,42% | 89 600 | 1,57% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 94 803 | 1,62% | 89 432 | 1,57% |
14 | Polsat2 | 92 111 | 1,58% | 89 143 | 1,56% |
15 | Polsat Sport News | 65 374 | 1,12% | 85 701 | 1,50% |
16 | TV6 | 78 796 | 1,35% | 72 429 | 1,27% |
17 | TVP Rozrywka | 83 232 | 1,43% | 71 471 | 1,25% |
18 | TVP Regionalna | 67 851 | 1,16% | 64 257 | 1,13% |
19 | Polsat News | 65 845 | 1,13% | 62 610 | 1,10% |
20 | Stopklatka | 55 880 | 0,96% | 55 597 | 0,97% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,31 pkt. proc. do 12,48 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,03 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 0,55 proc., wyniósł 7,88 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,80 pkt. proc. do 6,07 proc.).
Wszyscy 16-49 | 06.07 - 12.07.2015 r. | 13.07 - 19.07.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 278 673 | 12,17% | 283 282 | 12,48% |
2 | TVN | 255 013 | 11,14% | 250 304 | 11,03% |
3 | TVP1 | 167 881 | 7,33% | 178 786 | 7,88% |
4 | TVP2 | 157 350 | 6,87% | 137 893 | 6,07% |
5 | TV4 | 89 381 | 3,90% | 84 067 | 3,70% |
6 | TV PULS | 77 462 | 3,38% | 80 201 | 3,53% |
7 | TVN7 | 74 950 | 3,27% | 75 165 | 3,31% |
8 | TVN24 | 67 333 | 2,94% | 62 006 | 2,73% |
9 | TTV - Twoja Telewizja | 43 580 | 1,90% | 43 693 | 1,92% |
10 | Polsat Sport | 21 446 | 0,94% | 41 318 | 1,82% |
11 | Puls 2 | 40 257 | 1,76% | 40 260 | 1,77% |
12 | TVP Seriale | 36 633 | 1,60% | 39 951 | 1,76% |
13 | TVP INFO | 34 344 | 1,50% | 36 318 | 1,60% |
14 | TV6 | 35 924 | 1,57% | 35 750 | 1,57% |
15 | Polsat2 | 35 309 | 1,54% | 35 012 | 1,54% |
16 | Polo TV | 36 679 | 1,60% | 33 497 | 1,48% |
17 | Polsat Sport News | 20 152 | 0,88% | 30 187 | 1,33% |
18 | TVP Rozrywka | 30 862 | 1,35% | 27 208 | 1,20% |
19 | Eska TV | 25 409 | 1,11% | 23 341 | 1,03% |
20 | Stopklatka | 23 598 | 1,03% | 23 213 | 1,02% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia