TVP zarobi na komercji
Kierownictwo TVP wyliczyło, że na skutek zwolnienia emerytów, rencistów i bezrobotnych z płacenia abonamentu już w tym roku budżet telewizji publicznej może być mniejszy o 132 mln zł.
Zarząd telewizji publicznej w obliczu topniejących wpływów przystępuje więc do kontrataku - podał "Dziennik".
- Trudno, ale będzie więcej takich programów jak "Gwiazdy tańczą na lodzie", a mniej misji - zapowiada Sławomir Siwek, wiceprezes telewizji. Jego zdaniem politycy koalicji, zwalniając z abonamentu część Polaków, mieli na celu przede wszystkim uderzenie w obecne władze TVP. - Rząd sukcesywnie dąży do likwidacji telewizji publicznej, traktując to jako krucjatę przeciwko Andrzejowi Urbańskiemu - mówi Siwek.
Odpowiedzią szefów telewizji ma być komercjalizacja TVP. - Lista cięć programowych będzie długa. Zaczniemy ulegać bożkowi oglądalności - zapowiada Wojciech Pawlak, dyrektor TVP 2.
Szefostwo TVP zapowiada, że mogą także rozpocząć się zwolnienia. - W ubiegłym roku musiałem zwolnić w ośrodkach regionalnych 90 osób, taka sama liczba przewidziana jest na ten rok - mówi Siwek.
Dołącz do dyskusji: TVP zarobi na komercji