Travelist wraca z kampanią po rocznej przerwie (wideo)
Marka Travelist po niemal rocznej nieobecności wraca z kampanią telewizyjną na lato. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, komunikację w telewizji wspierają działania online, za które odpowiada agencja SalesTube. Labcon z kolei przygotował adaptację spotów. Wszystkie trzy spółki należą do Group One.
Travelist po rocznej nieobecności spowodowanej pandemią COVID-19 wraca z kampanią telewizyjną. Spoty emitowane będą do połowy lipca br. Kampania zakłada obecność w stacjach TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych z portfolio obu stacji. W ramach kampanii, emitowane będą spoty 30 i 15 sec, Za adaptację spotów odpowiada agencja Labcon.
Jak podkreśla w swojej wypowiedzi Krzysztof Dębski, marketing director Travelist kampania jest długo wyczekiwanym powrotem do normalności. - To już kolejna kampania realizowana we współpracy z Group One. Bardzo się cieszę, że po roku przerwy i wielu miesiącach niepewności, ponownie możemy postawić na obecność w telewizji linearnej. Z uwagi na panujące obostrzenia w hotelarstwie, jeszcze 2 miesiące temu to wcale nie było takie oczywiste - mówi.
Komunikację w telewizji wspiera kampania performance w kanałach SEM, Facebook, afiliacja, mailing, remarketing.
Dołącz do dyskusji: Travelist wraca z kampanią po rocznej przerwie (wideo)
[url="https://essayghostwriter.com/?"]editing an essay[/url]
[url="https://essaytag.com/?"]pay someone to write my paper[/url]
[url="https://essaytodo.com/?"]what to write an argumentative essay on[/url]
writing essays services