SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Serwotka odpowiada za marketing Lenora w regionie CEE

Tomasz Serwotka objął w Procter&Gamble stanowisko brand managera marki Lenor odpowiedzialnego za region Europy Centralnej i Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od 7 lat.

Serwotka awansował ze stanowiska senior associate brand managera marki Lenor. Funkcję tę pełnił od dwóch lat. Wcześniej przez dwa lata był market strategy&planning managerem marek Vizir, Ariel i Bonux. Wtedy odpowiadał też za region CEE pracując w oddziale P&G w Budapeszcie.

W latach 2012-2014 był associate brand managerem kategorii oral care  - zarządzał marketingiem tej kategorii na 8 rynkach europejskich. Wcześniej zarządzał biznesem kategorią szczoteczek elektrycznych Oral-B w regionie Europy Centralnej.

Tomasz Serwotka jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Serwotka odpowiada za marketing Lenora w regionie CEE

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Suits
Kariera od stażysty po managera na rynki europejskie. Normalnie "Suits".
0 0
odpowiedź
User
jan
Kurcze z Vizira przeszedl do Lenora a po drodze był w szczoteczkach Oral... Kariera!
0 0
odpowiedź