SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Kot z rodziną i „psem” reklamuje Jump Family w T-Mobile (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferowanych przez T-Mobile Polska taryf Jump Family, której głównym bohaterem jest Tomasz Kot wcielający się w rolę głowy rodziny. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal i Starcom.

Reklamy Jump Family pokazują, jak Tomasz Kot jako ojciec i mąż odwiedza razem z żoną, córką i synem punkt sprzedaży T-Mobile Polska i otrzymuje promowaną usługę, która pozwala wszystkim członkom rodziny rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować ze sobą bez ograniczeń, w cenie od 30 zł miesięcznie. Przypomnijmy, że taryfa Jump Family została wprowadzona na początku marca (zobacz szczegóły).

W reklamach do rodziny Kota nieoczekiwanie dołącza chłopak w przebraniu psa (w tej roli Szymon Piotr Warszawski), z którym aktor prowadzi śmieszne dialogi.

Obecna kampania, w ramach której będą emitowane cztery różne spoty, rozpoczyna nową odsłonę komunikacji reklamowej T-Mobile. Współpraca z Tomaszem Kotem ma charakter długofalowy. Operator nie ujawnia, czy aktor pojawi się w reklamach innych marek niż Jump Family.

Wcześniej Tomasz Kot przez kilka lat reklamował Netię, wcielając się w najróżniejszych bohaterów - najpierw od 2009 do 2011 roku (zobacz szczegóły), a potem od jesieni 2012 do połowy 2013 roku.

W ub.r. magazyn „Forbes” wycenił wartość marketingową aktora (rozumianą jako koszt rocznej współpracy reklamowej z nim) na 352,4 tys. zł, co dało mu 26. miejsce na liście stu polskich gwiazd najcenniejszych pod tym względem (więcej na ten temat).

Obecna kampania reklamowa T-Mobile jest prowadzona od 16 kwietnia w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie, na outdorze (billboardy w całym kraju) oraz w salonach sprzedaży.

Kreacją reklam zajęła się agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot z rodziną i „psem” reklamuje Jump Family w T-Mobile (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
T-Mobile w Polsce nic już nie uratuje, ale przynajmniej Kot sobie dorobi, tyle dobrze, bo to prawdziwy aktor, a nie badziewny celebryta ;) Niedługo znane osoby w naszym kraju będą się dzieliły na TeamPlay, TeamT-Mobile, TeamPlus i TeamOrange.
A może już się dzielą?
odpowiedź
User
Narcyz Mieczysław Dąbrowski
Bardzo ciekawy spot reklamowy, nafaszerowany humorem. Żart z psem jest bardzo lekki i każdy go zrozumie. Myślę, że to dobry ruch T-Mobile by zatrudnić Tomasza Kota. To bardzo lubiany celebryta a do tego sympatyczny. I fajnie, że jest pay off. Więcej powinno być reklam z puentą.
odpowiedź
User
zyyt
hahaha fajne :D
odpowiedź