„Tina” nowym liderem dwutygodników poradnikowych. „Naj” o 48 proc. w dół
W listopadzie 2013 roku nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet została „Tina”. Wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Tina” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 325 498 egz. i w porównaniu do listopada 2012 roku zmalała o 14,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej tytuł ten był drugi.
Z kolei na drugą pozycję spadła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,40 proc. do 322 886 egz. Na trzecim miejscu uplasowała się „Pani Domu” (też Edipresse Polska), która rok wcześniej była czwarta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 179 390 egz., po jednak spadku o 18,35 proc.
Natomiast na czwarte miejsce spadł dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W listopadzie 2013 roku sprzedawał się średnio w liczbie 135 887 egz. W skali roku jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 47,52 proc.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 325 498 | 380 862 |
Przyjaciółka | 322 886 | 400 589 |
Pani Domu | 179 390 | 219 713 |
Naj | 135 887 | 258 953 |
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 37,38 proc.) pochwalić się mogła „Tina”. Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu odnotowała „Pani Domu” - było to 1,32 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 325 498 | 236 926 |
Przyjaciółka | 322 886 | 319 042 |
Pani Domu | 179 390 | 181 786 |
Naj | 135 887 | 125 203 |
Dołącz do dyskusji: „Tina” nowym liderem dwutygodników poradnikowych. „Naj” o 48 proc. w dół