"Tina" liderem, ostro w dół "Przyjaciółka"
Luty 2008: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lutym 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 393 946 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza tojednak 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w2007 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 268 638 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 212 456 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 186 009 egz.
luty | ||||
ZKDP | 2008 | 2007 | ||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 537257 | 393948 | 555624 | 412746 |
Przyjaciółka | 453884 | 268638 | 588947 | 372057 |
PaniDomu | 437500 | 212456 | 475791 | 244949 |
Naj | 368742 | 186009 | 496224 | 237644 |
2008 | ||||
luty | styczeń | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 537257 | 393948 | 508964 | 389317 |
Przyjaciółka | 453884 | 268638 | 429052 | 275663 |
PaniDomu | 437500 | 212456 | 425000 | 248178 |
Naj | 368742 | 186009 | 359604 | 185611 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Przyjaciółka"