"Tina" liderem, konkurencja ostro w dół
Październik 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowychtygodników dla kobiet.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku 2007sprzedaż ogółem w wysokości 370 400 egzemplarzy wyprzedzając tymsamym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dlakobiet. Oznacza to 13-to procentowy wzrost w porównaniu doanalogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 311 688 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 244 261 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 206 323 egz.
październik | ||||
ZKDP | 2007 | 2006 | ||
Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | |
Tina | 542946 | 370400 | 518187 | 327490 |
Przyjaciółka | 556908 | 311688 | 643420 | 341006 |
Pani Domu | 427960 | 206323 | 612009 | 303654 |
Naj | 406137 | 184860 | 549445 | 263785 |
2007 | ||||
październik | wrzesień | |||
Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | |
Tina | 542946 | 370400 | 522148 | 344871 |
Przyjaciółka | 556908 | 311688 | 538798 | 267016 |
Pani Domu | 427960 | 206323 | 447527 | 244261 |
Naj | 406137 | 184860 | 408204 | 196376 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, konkurencja ostro w dół