TikTok współpracuje z agencją monetyzującą influencer marketing
Stars.Space, technologiczna spółka zależna z Grupy Hub.Tech, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, podpisała umowę strategiczną z TikTokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne.
Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR.
- Posiadana wiedza, kompetencje i doświadczenie oraz kontakty biznesowe związane z produkcją i sprzedażą kosmetyków sprawiły, że zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek zupełnie nowy, eksperymentalny koncept. Stars.Space specjalizować się będzie w monetyzacji influencer marketingu, ale równolegle zajmie się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem. Pierwsza linia kosmetyków już niedługo trafi do sprzedaży - komentuje Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.
Jak podaje firma w komunikacie, partnerstwo z TikTokiem to "strategiczny krok dla Stars.Space, który będzie związany z promocją produktów na skalę globalną" "Przyjęta strategia rozwoju przewiduje zaangażowanie dużej grupy influencerów o znaczących zasięgach na platformie" - informuje Stars.Space.
Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będą działania promocyjne nowej marki kosmetycznej od Stars.Space.
Dołącz do dyskusji: TikTok współpracuje z agencją monetyzującą influencer marketing