Vimeo i Canva kolejnymi partnerami TikToka
Chińska platforma społecznościowa TikTok rozpoczęła współpracę z serwisami Vimeo i Canva w zakresie oferowanych rozwiązań reklamowych.
Vimeo i Canva pomogą małym firmom reklamującym się na TikToku usprawnić dwa główne obszary - produkcję reklam i kreatywność.
Małe firmy mogą teraz korzystać z Vimeo Create, narzędzia do produkcji wideo wspieranego przez sztuczną inteligencję, które pozwala reklamodawcom produkować i publikować reklamy bezpośrednio w Menedżerze reklam TikToka w ciągu zaledwie kilku minut.
TikTok i Vimeo współpracowały również nad opracowaniem niestandardowych szablonów wideo dostępnych wyłącznie w Vimeo Create, zoptymalizowanych pod kątem platformy TikTok.
Canva na potrzeby tworzenia reklam na TikToku udostępnia bibliotekę zawierającą ponad 50 szablonów kreacji, co skraca czas tworzenia komunikatów. Szablony reklam Canva, w połączeniu z narzędziem Publish End Points, ułatwią i uproszczą pracę twórców, umożliwiając im natywne publikowanie atrakcyjnych wizualnie treści bezpośrednio na TikToku.
Czytaj też: Ruszył konkurs TikTok „Rising Star”
TikTok jest platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, krajach nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. Analitycy oceniają, że TikTok na całym świecie ma ok. 3 mld użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Vimeo i Canva kolejnymi partnerami TikToka