„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” - raper Fokus w kampanii Tiger Energy Drink (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice) realizowana pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej”. Głosu do spotów użyczył raper Fokus.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Tiger-spot-Mocniejszybciejcelniej655.png)
Akcja jest oparta na spocie w bardzo dynamicznej konwencji prezentującym puszki czterech wersji napoju Tiger Energy Drink: Fighter, Speed, Mental i Restart. Kolejne ujęcia pokazują różne sytuacje życiowe (najczęściej dużego wysiłku fizycznego lub psychicznego), w których warto sięgnąć po promowany napój. W niektórych pojawia się bohater z głową tygrysa, symbolizujący markę Tiger.
W zeszłorocznej kampanii Tiger Energy Drink był promowany jako „przeTiger”, reklamy pokazywały młodych ludzi, którzy żyją z fantazją i robią zwariowane rzeczy. W lutym br. do sprzedaży trafiły dwie nowe wersje napoju: Sex Hunter i Wall Street.
Lektorem w nowym spocie jest raper Fokus. Przypomnijmy, że cztery lata temu Tiger Energy Drink był promowany serią spotów z animowanym tygryskiem, któremu głosu użyczył inny raper - Sokół.
Nowa kampania jest realizowana przede wszystkim w internecie (m.in. w social media) oraz telewizji.
Akcję przygotowały agencja Brasil (kreacja i strategia) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” - raper Fokus w kampanii Tiger Energy Drink (wideo)
Jest tyle zespołów na topie (P.Unity, Probl8m) a tu odgrzewane kotlety
po taniości chyba to wszystko było robione